Кількість
|
Вартість
|
||
|
Super Enduro електровелосипед Mondraker Level XR
Mondraker Level XR - це топова модель в лінійці, представлена в чудових кольорах і оснащена поліпшеними компонентами, включаючи амортизатор, вилку і трансмісію. Байк розроблений для тих, хто цінує високу якість, преміальність та інновації, тому Mondraker Level XR ідеально підходить для тих, хто цінує висококласне обладнання. Будь це різна складна гірська місцевість або рівні звивисті дорозі, байк покаже вам високу ефективність у будь-яких погодних умовах.
Ключові технології:
Однією з помітних особливостей байка Mondraker Level R є його унікальний набір ключових технологій, які виділяють його на тлі інших.
1.Підвіска Zero від Mondraker
Система підвіски Zero являє собою революційне рішення в області велосипедної амортизації. Дана система запатентована компанією Mondraker і створена для того, щоб максимізувати ефективність педалювання і поліпшити управління велосипедом.
Чому Zero унікальна?
Основна відмінність системи Zero від інших конструкцій підвісок - це наявність віртуальної точки обертання з двома ланками. На відміну від традиційних систем з фіксованою точкою, в Zero положення точки обертання динамічно змінюється в залежності від роботи амортизатора, що забезпечує високоточний контроль характеристик підвіски. Амортизатор, розташований між двома ланками за принципом "поплавка", висловлюється як на дрібні нерівності, так і на сильні удари, зберігаючи баланс між м'якістю і стійкість до високих навантажень.
Переваги конструкції підвіски Zero:
- Відсутність розгойдування при педалюванні усуває втрати потужності, дозволяючи повністю передавати всю енергію на рух.
- Стабільність трансмісії забезпечується завдяки відсутності впливу на натяг ланцюга, що сприяє більш плавного перемикання передач.
- Ефективність гальмування завдяки забезпеченню постійного зчеплення заднього колеса з дорогою.
- Постійний контакт коліс із землею також поліпшує керованість і стабільність велосипеда на грунті і каменях.
Таким чином, Zero робить їзду більш ефективної і контрольованою, що особливо важливо при агресивному катанні по складних гірських трасах.
Підходить Zero для E-Bike?
Система Zero була адаптована для використання на електровелосипеди, де вона отримала специфічні оптимізації, роблять її ідеальною для цього виду транспорту. Оптимізація системи зробила її більш жорсткою на підйомах, дозволяючи велосипедистам легше долати схили, і одночасно стабільно використовувати весь потенціал амортизатора на спусках, виключаючи ризик осідання або пробиття.
Ключові аспекти оптимізації:
- Кінематика: Основну увагу було приділено кінематиці, що забезпечило більш стабільний рух віртуальної точки обертання і поліпшену прогресію до кінця ходу амортизатора. Це сприяло поліпшенню загальної стабільності та контролю, зробивши велосипед більш стійким на нерівних ділянках.
- Покращена прогресія до кінця ходу допомагає підтримувати ефективність і комфорт навіть при активному катанні, мінімізуючи жорсткі удари і забезпечуючи плавний рух по складних трасах.
2. Forward Geometry. Концепція Forward Geometry, також запатентована самої Mondraker - це революційний підхід до дизайну велосипедних рам, який докорінно змінює традиційні уявлення про геометрію велосипеда. Цей інноваційний дизайн направлений на поліпшення керованості, стійкості і контролю на всіх типах трас.
Ключові особливості Forward Geometry:
- Довга верхня труба і короткий винос збільшують стабільність і контроль на високих швидкостях, одночасно підвищуючи маневреність велосипеда.
- Покращена маневреність, а також активну і точне управління, що вкрай важливо на технічно складних трасах.
- Оптимальний перерозподіл ваги між переднім і заднім колесами покращує зчеплення і керованість на крутих спусках і в складних умовах.
Що дає Forward Geometry? Ця концепція долає обмеження традиційної геометрії велосипедів, надаючи райдерам систему, яка значно покращує управління і контроль. Це особливо помітно на високошвидкісних трасах та при проходженні складних ділянок. Forward Geometry робить велосипед Mondraker більш чуйним і передбачуваним, що важливо для досягнення кращих результатів у спорті і забезпечення безпеки в екстремальних умовах.
Сучасна система приводу від Bosch. Система приводу, встановлена на даний байк - це втілення синергії останніх технологій, що гарантує високу ефективність і комфорт під час їзди. Центральним елементом системи виступає двигун Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління, який відрізняється своєю компактністю і потужністю, забезпечуючи значну підтримку велосипедисту на підйомах і в інших складних умовах траси.
Двигун Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління. Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління встановлює нові стандарти в світі електровелосипедів завдяки своєму компактному дизайну і видатної потужності. Велосипед з даним приводом здатний розвивати максимальний крутний момент до 85 Нм і досягати швидкості до 25 км/ч. В країнах, де це дозволено законодавством, можливе зняття обмеження швидкості з допомогою спеціального чіпа, розширюючи межі можливостей велосипеда.
Двигун оснащений інтегрованої інтелектуальної системою, яка синхронізує роботу з іншими компонентами велосипеда, забезпечуючи ефективне і гармонійна взаємодія. Додаток eBike Flow розширює можливості управління, надаючи доступ до цифрових функцій, таких як відстеження активності, управління захистом eBike Lock від крадіжки, а також дозволяє налаштовувати режими їзди під особисті переваги і використовувати встановлені опції, такі як: Sport, eMTB, Tour, Tour+, і Car.
Ключовою функцією Bosch Performance Line CX Cruise виступає допомога при ходьбі і hill hold, які полегшують подолання крутих підйомів і запобігають скочуванню велосипеда тому, додаючи впевненості у подоланні складних ділянок. Регулярні оновлення прошивки встановлюються через Bluetooth, підвищують функціональність системи і забезпечують доступ до новітніх цифрових функцій, підтримуючи велосипед в актуальному і ефективному стані.
Ємний акумулятор Bosch Powertube 750 Wh. Акумулятор Bosch Powertube ємністю 750 Вт*ч працює в тандемі з двигуном. Він знаходиться всередині нижньої труби рами і прихований від сторонніх очей, що сприяє естетики та оптимізує розподіл ваги, покращуючи керованість. Ємності акумулятора вистачає на дуже тривалі поїздки.
Бортовий комп'ютер Bosch Kiox 500. Бортовий комп'ютер Bosch Kiox 500 - це поліпшена версія свого попередника Kiox 300, що на 40% більше за розміром, що дозволяє надавати ще більш досконале відображення інформації про вашому велосипеді і про вашу поїздку. З діагоналлю екрана 2.8 дюйма і роздільною здатністю, Kiox 500 гарантує відмінну читаність даних в будь-яких умовах, будь то яскраве сонячне світло або вечірня темрява.
Комп'ютер також пропонує високу ступінь налаштування інтерфейсу через додаток Flow App, дозволяючи користувачам адаптувати відображаються дані під особисті вподобання і потреби. Синхронізація зі смартфоном через це додаток відкриває доступ до функції GPS-навігації, що полегшує орієнтування в незнайомих місцевостях. Управляється система все тим же бездротовим пультом на ручці керма.
На додаток, Bosch Kiox 500 оснащений функцією звукових повідомлень, яка активується при досягненні кінцевої точки маршруту або якщо ви пропустите необхідний поворот. Ця функція робить поїздки на велосипеді більш зручними і безпечними, надаючи безперервну зворотний зв'язок і підтримку під час велосипедних пригод.
Технологічна алюмінієва рама. Центральним елементом велосипеда виступає рама з алюмінію 6061 Stealth Evo, доповнена оптимізованої для електровелосипедів системою підвіски Zero з ходом 170 мм. За основу комфорту взята концепція Forward Geometry, яка забезпечує високий рівень керованості на різній місцевості. Інтегрована батарея гармонійно вписується в загальну концепцію, зберігаючи аеродинамічні якості рами і чистоту ліній.
Ключові особливості рами:
- Внутрішня прокладка HHG покращує зовнішній вигляд рами і підвищує захист компонентів, приховуючи їх інтерфейси всередині корпусу.
- Інтегрований в дропаут датчик підвищує функціональність велосипеда, забезпечуючи точне вимірювання швидкості..
- Стандарт втулки і осі Boost 12x148 мм значно підвищує торсіонну жорсткість задньої частини рами, що сприяє кращої керованості і надійності.
- Конусний рульовий стакан підсилює передній трикутник рами, роблячи його більш стійким до екстремальних навантажень для безпеки та ефективності їзди.
- Моноблочна конструкція лінка підвіски і промислові підшипники MAX з віссю збільшеного розміру 17 мм підвищують довговічність і знижують частоту технічного обслуговування підвіски.
- Ексклюзивна пластиковий захист двигуна не тільки захищає його від ушкоджень, але і підтримує естетику велосипеда.
- Регульований підсідельний штир (дроппер) доповнює загальну концепцію, дозволяючи вам адаптуватися до зміни рельєфу не зупиняючись і не спешиваясь.
Ефективна вилка Öhlins RXF 38 M.2. Амортизаційна вилка Öhlins RXF 38 M. 2 з ходом 180 мм, встановлена на даний байк, призначена для екстремальних видів велосипедного спорту і схвалена для використання на електровелосипеди. Ця вилка володіє унікальною трикамерною повітряної пружиною, яка забезпечує виняткову опір і відгук у найскладніших умовах катання. Міцні 38-міліметрові ноги вилки гарантують високу стійкість і міцність, що вкрай важливо при подоланні важких трас.
Вилка оснащена демпфером TTX18 з незалежними системами регулювань, дозволяючи налаштувати кожен аспект роботи вилки у відповідності з потребами райдера. Плаваюча конструкція осі колісної мінімізує тертя, забезпечуючи більш гладке і контрольований рух вилки, що покращує загальну керованість і комфорт при їзді.
Продуктивний амортизатор Öhlins TTX22M.2. Амортизатор Öhlins TTX22M.2 являє собою просунутий компонент підвіски, розроблений для тих, хто шукає максимальний контроль та адаптацію під індивідуальні стилі катання. Однією з ключових особливостей цього амортизатора є покращений контроль в кінці ходу завдяки противопробойнику, який забезпечує додаткову підтримку і захист в екстремальних умовах.
Амортизатор TTX22M.2 оснащений оновленим високошвидкісним клапаном стиснення Blue Trail, який пропонує розширений діапазон регулювань, роблячи його ідеальним для налаштування під різні умови катання. Цей широкий діапазон налаштувань не тільки поліпшує керованість і комфорт на трасі, але і додає підтримку в режимі педалювання, що особливо важливо при підйомах і тривалих спусках.
Трирівневе регулювання високошвидкісного стиснення з режимом для підйому в гору дозволяє користувачеві точно налаштовувати амортизатор для різних умов їзди, покращуючи продуктивність і реакцію на підйомах. Додаткові налаштування включають регулювання низькошвидкісного стиснення на 16 клацань і регулювання відскоку на 7 клацань, що надає ще більшу гнучкість в тонкій настройці амортизатора.
Регулювання переднавантаження пружини і можливість зміни ходу з трьох проставок 2,5 мм кожна надають додаткові опції для налаштування характеристик амортизатора, враховуючи вимоги райдера і специфіку траси. Ці функції роблять Öhlins TTX22M.2 одним з найбільш адаптуються і технічно просунутих амортизаторів на ринку, призначеним для серйозних велосипедистів, які прагнуть до оптимізації свого велосипеда для максимальної продуктивності.
Потужні чотирьохпоршневі гальма Sram Code Silver Stealth. Гальмівна система Sram Code Silver Stealth являє собою потужні чотирьохпоршневі дискові гідравлічні гальма, розроблені спеціально для важких умов експлуатації. Оснащені роторами розміром 200 і 220 мм, вони мають відмінну гальмівну здатність, необхідну для катання в екстремальних умовах. Металеві колодки, використовувані в калипперах, не тільки збільшують потужність гальмування, але і значно подовжують термін їх служби у порівнянні з традиційними колодками. Крім того, завдяки системі SwingLink, гальма Sram Code Silver Stealth мають відмінну модуляцію, дозволяючи велосипедисту точно контролювати силу гальмування, а функція Contact Point Adjust надає можливість налаштувати початкове положення важелів, що дозволяє райдеру вибрати найбільш зручне положення для пальців. Система відсікання бульбашок повітря в гальмівній рідині також є значущою, оскільки вона запобігає втраті гальмівної потужності із-за попадання повітря в систему, забезпечуючи стабільну і надійну роботу гальм в будь-яких умовах.
Сучасна трансмісія. Ключовим компонентом трансмісії виступає задній перемикач Sram X01 Eagle, який являє собою високопродуктивне рішення для ендуро велосипеда. Він відрізняється зміненою структурою клітини, яка забезпечує більш точне ведення ланцюга і різке перемикання передач, а плавна крива крутного моменту сприяє більш тихою і послідовної роботи, що особливо важливо при катанні в складній гірській місцевості. Перемикач також оснащений системою стабілізації ланцюга, яка ефективно запобігає її зісковзування навіть в екстремальних умовах, а горизонтальна стабілізація мінімізує розкачку перемикача з боку в бік, забезпечуючи стабільність і впевненість у перемиканні. Ролики перемикача, виконані за технологією X-Sync, мають зубці квадратної форми для покращеного утримання ланцюга. Трансмісія працює в парі з касетою Sram XG-1275, яка пропонує широкий діапазон передач від 10 до 52 зубців, дозволяючи без проблем долати круті гірки. Передня зірка Sram X-Sync 2 Eagle на 34 зубця зі змінною шириною зубів (narrow-wide) додатково сприяє стабільності ланцюга і ефективності педалювання. За керування переключаением відповідає тригерна манетка Sram Trigger GX Eagle.
Міцні колеса. Колеса зібрані на міцних 29-ти дюймових ободах Ethirteen Spec IW30, які розроблені для забезпечення оптимальної продуктивності в екстремальних умовах.
Покришки були обрані від Maxxis з даунхильной серії Assegai. Агресивний протектор і високоякісні матеріали роблять їх ідеальним вибором для амбітних гонщиків, які шукають максимальне зчеплення та довговічність при катанні на складних і технічних трасах.
Колеса повністю готові до бескамерному використання, потрібно лише залити якісний герметик.
Комплектація:
- Рама: Level 6061 Alloy Stealth Evo, e-Bike Optimized Zero Suspension System, 170mm travel, Forward Geometry, internal non-removable battery, Boost 12x148mm rear axle, tapered head tube, one-piece Monoblock upper link, HHG internal cable routing, MAX capacity sealed bearings, oversize 17mm axles, integrated dropout speed sensor, exclusive plastic motor covers
- Вилка: Öhlins RXF 38 M.2 29, 180mm, TTX18 Twin Tube cartridge, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, offset 44mm. Settings: high speed compression lever with mini mode, low-speed compression, rebound, air preload, ramp chamber
- Амортизатор: Öhlins TTX22M.2 225x75mm. Settings: high speed compression lever with mini mode, low-speed compression, rebound, spring preload. Trunnion top mount, 25x10mm bottom bushings
- Рульова колонка: Onoff Saturn tapered for 1-1/8” to 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º
- Двигун: Bosch Performance Line CX (25km/h) Smart System
- Батарея: Bosch Powertube 750Wh
- Дисплей: Bosch Kiox 500 / Bosch Mini Remote / Bosch System Controller
- Максимальна швидкість: 25 км/год
- Винос: Onoff Sulfur FG 30mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8 mm barbore
- Кермо: Onoff Krypton Carbon 1.0, rise: 25mm, width: 800mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8 mm barbore
- Гріпси: Onoff Twin, 1lock-on, 135mm
- Передні гальма: Sram Code Silver Stealth, oversized 4-piston caliper, Centerline 220mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed metal sintered pads
- Задні гальма: Sram Code Silver Stealth, oversized 4-piston caliper, Centerline 200mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed metal sintered pads
- Система шатунів: Race Face Aeffect ebike, 165mm
- Передня зірка: Sram X-Sync 2 Eagle 34T, steel, narrow-wide, 104 BCD
- Касета: Sram XG-1275, 10-52T, 12s
- Ручки перемикання (манетки): Sram Trigger GX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1, single click
- задній Перемикач: Sram X01 Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, 1x12s, X-Actuation 1:1
- Ланцюг: Sram GX Eagle, 12s, Powerlock
- Підсідельний штир: Onoff Pija dropper internal, diameter 31.6 mm, S size: 405x95-125mm, M size 458x120-150mm, L size: 498x140-170mm, XL size: 498x140-170mm
- Сідло: FIZIK Terra Aidon X5 145mm
- Ободу: e*thirteen E*Spec, IW30 Hookless, 6069 Welded Aluminum 30mm internal width, tubeless ready, 28F / 32R spokes
- Покришки: Maxxis Assegai 29x2.5WT, tubeless ready, 3C MAXX GRIP compound, DH casing, 60x2TPI, folding bead
- Передня втулка: e*thirteen Boost 15x110mm, triple-sealed, fully machined aluminum, IS 6 bolts
- Задня втулка: e*thirteen Boost 12x148mm, triple-sealed, fully machined aluminum w/6-degree engagement, IS 6 bolts
- Спиці: e*thirteen custom J-bend, triple-butted steel, alloy nipples, соски washers
- Сережка: Mondraker M068
- Діаметр підсідельної труби: 31,6 мм
- Вага: 25,9 кг
Геометрія:
FRAME SIZE | S | M | L | XL | |
A | Seattube length | 380mm | 420mm | 450mm | 490mm |
B | Toptube length | 602mm | 622mm | 647mm | 667mm |
C | Bottom bracket drop | -15mm | -15mm | -15mm | -15mm |
D | Bottom bracket height | 357mm | 357mm | 357mm | 357mm |
E | Chainstay length | 455mm | 455mm | 455mm | 455mm |
F | Seat tube angle | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
G | Effective seattube angle | 76.5° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
H | Headtube angle | 65° | 65° | 65° | 65° |
I | Fork Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
J | Wheelbase | 1250mm | 1270mm | 1290mm | 1310mm |
K | Headtube length | 110mm | 110mm | 130mm | 130mm |
L | Reach | 450mm | 470mm | 490mm | 510mm |
M | Stack | 632mm | 632mm | 652mm | 652mm |
Super Enduro електровелосипед Mondraker Level RR
Mondraker Level RR - це друга модель в лінійці супер ендуро електровелосипедів, яка на відміну від базового варіанту, оснащена більш просунутою системою амортизації і досконалої гальмівною системою. Байк також володіє системою електронного приводу і потужним акумулятором високої ємності, супроводжуваним більш досконалим бортовим комп'ютером. Дизайн велосипеда виділяється своїми яскравими квітами і високою ергономікою, підкреслюючи його унікальність і сучасний підхід, поєднуючи якість, ефективність та інноваційні технології.
Ключові технології:
Однією з помітних особливостей байка Mondraker Level RR є його унікальний набір ключових технологій, які виділяють його на тлі інших.
1.Підвіска Zero від Mondraker
Система підвіски Zero являє собою революційне рішення в області велосипедної амортизації. Дана система запатентована компанією Mondraker і створена для того, щоб максимізувати ефективність педалювання і поліпшити управління велосипедом.
Чому Zero унікальна?
Основна відмінність системи Zero від інших конструкцій підвісок - це наявність віртуальної точки обертання з двома ланками. На відміну від традиційних систем з фіксованою точкою, в Zero положення точки обертання динамічно змінюється в залежності від роботи амортизатора, що забезпечує високоточний контроль характеристик підвіски. Амортизатор, розташований між двома ланками за принципом "поплавка", висловлюється як на дрібні нерівності, так і на сильні удари, зберігаючи баланс між м'якістю і стійкість до високих навантажень.
Переваги конструкції підвіски Zero:
- Відсутність розгойдування при педалюванні усуває втрати потужності, дозволяючи повністю передавати всю енергію на рух.
- Стабільність трансмісії забезпечується завдяки відсутності впливу на натяг ланцюга, що сприяє більш плавного перемикання передач.
- Ефективність гальмування завдяки забезпеченню постійного зчеплення заднього колеса з дорогою.
- Постійний контакт коліс із землею також поліпшує керованість і стабільність велосипеда на грунті і каменях.
Таким чином, Zero робить їзду більш ефективної і контрольованою, що особливо важливо при агресивному катанні по складних гірських трасах.
Підходить Zero для E-Bike?
Система Zero була адаптована для використання на електровелосипеди, де вона отримала специфічні оптимізації, роблять її ідеальною для цього виду транспорту. Оптимізація системи зробила її більш жорсткою на підйомах, дозволяючи велосипедистам легше долати схили, і одночасно стабільно використовувати весь потенціал амортизатора на спусках, виключаючи ризик осідання або пробиття.
Ключові аспекти оптимізації:
- Кінематика: Основну увагу було приділено кінематиці, що забезпечило більш стабільний рух віртуальної точки обертання і поліпшену прогресію до кінця ходу амортизатора. Це сприяло поліпшенню загальної стабільності та контролю, зробивши велосипед більш стійким на нерівних ділянках.
- Покращена прогресія до кінця ходу допомагає підтримувати ефективність і комфорт навіть при активному катанні, мінімізуючи жорсткі удари і забезпечуючи плавний рух по складних трасах.
2. Forward Geometry. Концепція Forward Geometry, також запатентована самої Mondraker - це революційний підхід до дизайну велосипедних рам, який докорінно змінює традиційні уявлення про геометрію велосипеда. Цей інноваційний дизайн направлений на поліпшення керованості, стійкості і контролю на всіх типах трас.
Ключові особливості Forward Geometry:
- Довга верхня труба і короткий винос збільшують стабільність і контроль на високих швидкостях, одночасно підвищуючи маневреність велосипеда.
- Покращена маневреність, а також активну і точне управління, що вкрай важливо на технічно складних трасах.
- Оптимальний перерозподіл ваги між переднім і заднім колесами покращує зчеплення і керованість на крутих спусках і в складних умовах.
Що дає Forward Geometry? Ця концепція долає обмеження традиційної геометрії велосипедів, надаючи райдерам систему, яка значно покращує управління і контроль. Це особливо помітно на високошвидкісних трасах та при проходженні складних ділянок. Forward Geometry робить велосипед Mondraker більш чуйним і передбачуваним, що важливо для досягнення кращих результатів у спорті і забезпечення безпеки в екстремальних умовах.
Сучасна система приводу від Bosch. Система приводу, встановлена на даний байк - це втілення синергії останніх технологій, що гарантує високу ефективність і комфорт під час їзди. Центральним елементом системи виступає двигун Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління, який відрізняється своєю компактністю і потужністю, забезпечуючи значну підтримку велосипедисту на підйомах і в інших складних умовах траси.
Двигун Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління. Bosch Performance Line CX Cruise 4-го покоління встановлює нові стандарти в світі електровелосипедів завдяки своєму компактному дизайну і видатної потужності. Велосипед з даним приводом здатний розвивати максимальний крутний момент до 85 Нм і досягати швидкості до 25 км/ч. В країнах, де це дозволено законодавством, можливе зняття обмеження швидкості з допомогою спеціального чіпа, розширюючи межі можливостей велосипеда.
Двигун оснащений інтегрованої інтелектуальної системою, яка синхронізує роботу з іншими компонентами велосипеда, забезпечуючи ефективне і гармонійна взаємодія. Додаток eBike Flow розширює можливості управління, надаючи доступ до цифрових функцій, таких як відстеження активності, управління захистом eBike Lock від крадіжки, а також дозволяє налаштовувати режими їзди під особисті переваги і використовувати встановлені опції, такі як: Sport, eMTB, Tour, Tour+, і Car.
Ключовою функцією Bosch Performance Line CX Cruise виступає допомога при ходьбі і hill hold, які полегшують подолання крутих підйомів і запобігають скочуванню велосипеда тому, додаючи впевненості у подоланні складних ділянок. Регулярні оновлення прошивки встановлюються через Bluetooth, підвищують функціональність системи і забезпечують доступ до новітніх цифрових функцій, підтримуючи велосипед в актуальному і ефективному стані.
Ємний акумулятор Bosch Powertube 750 Wh. Акумулятор Bosch Powertube ємністю 750 Вт*ч працює в тандемі з двигуном. Він знаходиться всередині нижньої труби рами і прихований від сторонніх очей, що сприяє естетики та оптимізує розподіл ваги, покращуючи керованість. Ємності акумулятора вистачає на дуже тривалі поїздки.
Бортовий комп'ютер Bosch Kiox 500. Бортовий комп'ютер Bosch Kiox 500 - це поліпшена версія свого попередника Kiox 300, що на 40% більше за розміром, що дозволяє надавати ще більш досконале відображення інформації про вашому велосипеді і про вашу поїздку. З діагоналлю екрана 2.8 дюйма і роздільною здатністю, Kiox 500 гарантує відмінну читаність даних в будь-яких умовах, будь то яскраве сонячне світло або вечірня темрява.
Комп'ютер також пропонує високу ступінь налаштування інтерфейсу через додаток Flow App, дозволяючи користувачам адаптувати відображаються дані під особисті вподобання і потреби. Синхронізація зі смартфоном через це додаток відкриває доступ до функції GPS-навігації, що полегшує орієнтування в незнайомих місцевостях. Управляється система все тим же бездротовим пультом на ручці керма.
На додаток, Bosch Kiox 500 оснащений функцією звукових повідомлень, яка активується при досягненні кінцевої точки маршруту або якщо ви пропустите необхідний поворот. Ця функція робить поїздки на велосипеді більш зручними і безпечними, надаючи безперервну зворотний зв'язок і підтримку під час велосипедних пригод.
Технологічна алюмінієва рама. Центральним елементом велосипеда виступає рама з алюмінію 6061 Stealth Evo, доповнена оптимізованої для електровелосипедів системою підвіски Zero з ходом 170 мм. За основу комфорту взята концепція Forward Geometry, яка забезпечує високий рівень керованості на різній місцевості. Інтегрована батарея гармонійно вписується в загальну концепцію, зберігаючи аеродинамічні якості рами і чистоту ліній.
Ключові особливості рами:
- Внутрішня прокладка HHG покращує зовнішній вигляд рами і підвищує захист компонентів, приховуючи їх інтерфейси всередині корпусу.
- Інтегрований в дропаут датчик підвищує функціональність велосипеда, забезпечуючи точне вимірювання швидкості..
- Стандарт втулки і осі Boost 12x148 мм значно підвищує торсіонну жорсткість задньої частини рами, що сприяє кращої керованості і надійності.
- Конусний рульовий стакан підсилює передній трикутник рами, роблячи його більш стійким до екстремальних навантажень для безпеки та ефективності їзди.
- Моноблочна конструкція лінка підвіски і промислові підшипники MAX з віссю збільшеного розміру 17 мм підвищують довговічність і знижують частоту технічного обслуговування підвіски.
- Ексклюзивна пластиковий захист двигуна не тільки захищає його від ушкоджень, але і підтримує естетику велосипеда.
- Регульований підсідельний штир (дроппер) доповнює загальну концепцію, дозволяючи вам адаптуватися до зміни рельєфу не зупиняючись і не спешиваясь.
Топова амортизаційна вилка від Fox. Вилка Fox 38 29 Float FIT GRIP2 Factory Kashima з ходом 180 мм, встановлена на байк - це справжній фахівець у світі ендуро. Більш того, вона спеціально адаптована для використання з электровелосипедом. Ключовою особливістю вилки виступає запатентований компанією FOX демпфер GRIP X2, який пропонує великі можливості регулювання і гарантує виключно плавну роботу підвіски. Завдяки даному демпфера, переднє колесо забезпечує постійний контакт з поверхнею, що критично важливо для підтримки керованості і стабільності на складних трасах.
Демпфер оснащений регулюванням високо - і низькошвидкісного стиснення, а також високо - і низькошвидкісних відскоком, дозволяючи тонко налаштувати поведінку підвіски залежно від умов катання і переваг райдера. Повітряна пружина, розташована в лівій нозі, забезпечена каналами стравлювання повітря, які адаптують вилку до змін атмосферного тиску, забезпечуючи оптимальну роботу підвіски в різних умовах. Для додаткового налаштування повітряної пружини вона оснащена регулюванням переднавантаження.
Колесо на вилку встановлюється на вісь Kabolt з болтовим механізмом, я